zondag 28 februari 2010

Inkoop


Na maanden niet ver weg te zijn geweest ivm slechte weersomstandigheden was het dit weekend eindelijk weer zover.....
Inkopen gedaan 600 km verderop heerlijk .....een eind rijden maar er waren weer heel veel leuke spullen en het weer was heerlijk zonnig en zacht.
Op mijn blog en op onze website www.de-tuinkamer.info vindt je een kleine foto impressie van de spullen die we hebben gekocht.
We moeten toch echt een andere auto want kon de terugweg bijna niet meer in de auto zat uiteindelijk tussen een grote oude rieten wasmand en de steekkar.

2 opmerkingen:

  1. Mooi! Een lekker enthousiaste post, veel mooie dingen gevonden.. jullie winkel staat al tijden op m'n lijstje voor een bezoek, maar het kwam er nog niet van. Toch zal het binnenkort gaan lukken hoop ik!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he op inkoop vaak gaan we met de grote Landrover van manlief maar deze maand moet ik t met m Seatje doen balen hoor zal je net zien dat ik de meest geweldige kasten tegen kom!!!Maar wel weer heerlijk he dat inkopen soms vraag ik me ook echt ag wat vindt ik t leukst inkopen of verkopen???En jij???Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen