woensdag 12 mei 2010

webwinkel.depaskamer


Net zo gepassioneerd als ik ben voor brocante, hergebruik , een nieuw leven en bestemming geven aan oude spullen.
Net zo gek ben ik op tweedehands kleding, koop zelf eigenlijk alleen maar tweedehands en verkoop het ook in mijn winkel.
De enige voorwaarden waar aan het moet voldoen is, van deze tijd zijn en er niet verwassen uit zien, of stuk.
In mijn zoektocht naar oude spullen kom ik ook regelmatig leuke kleding tegen
en dat hang ik dan voor een leuk prijsje in de winkel

Nou ja je raad het al, ze heeft en kan niks doen met dat gips (en het zat al een tijdje in mijn hoofd )waarom geen tweedehandskleding webwinkel proberen?
Vandaag is depaskamer officieel in de lucht alleen de site moet nog wat opgepimpt met foto's alleen daar heb ik manlief even bij nodig.
Dat komt nog later...... en het wordt natuurlijk wekelijks aangevuld.

4 opmerkingen:

  1. OOH, wat leuk.
    Ik had nog niet van je gehoord, terwijl je eigenlijk zo dicht bij woont..
    De kleren op de foto zijn helemaal mijn smaak..
    Leuk hoor, ik kom snel eens langs.
    Tot dan Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee!
    Ik wens je dan ook heel veel succes, groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom snel even een bezoekje bij je brengen, ben nog op zoek naar leuke kleding voor de zomer!

    helemaal leuk, groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen