dinsdag 19 oktober 2010

Engelenvleugels


Zoals ik al vertelde laatst dat ik een moodboard voor kerst aan het maken ben en wat aparte ( net even anders ) workshops aan het bedenken ben.
De eerste workshop waar ik vandaag een proefmodel van heb gemaakt is een engelenvleugel,jullie kennen ze vast wel die mooie antieke franse parachievleugels.
Ze worden ook veel gebruikt ter decoratie in de jeanne d'arc magazine's.
Over het algemeen zijn ze erg moeilijk te krijgen en heb je ze gevonden dan betaal je er meestal ook een aardig bedrag voor.
Dus ik dacht waarom niet een zelf maken zodat je de vleugels met kerst leuk aan een kapstok, luikje of paspop kunt hangen.
Het enige wat ik nu nog moet vinden is oude stoffen en band want als je de vleugels van oude materialen maakt zijn ze het mooist.

4 opmerkingen:

  1. Wauw,heb je dat zelf gemaakt??Ga je ze ook verkopen????Ben er n poos tussen uit geweest maar heb lekker veel bij te kijken/lezen.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhh wat gaaf. die wil ik ook al zo lang maar inderdaad lastig aan te komen en vaak onbetaalbaar. kun je vertellen hoe je ze gemaakt hebt??
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmm, volgens mij ben ik gisteren vergeten op reactie plaatsen te drukken, mn berichtje staat er niet..

    ik heb ze, 2 week geleden gescoord, precies dezelfde..ze zijn zoooo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de foto niet meer te zien is, doe je nog een herhaling van deze cursus?gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen