dinsdag 12 oktober 2010

Vooruit zien is regeren....


Mijn hoofd zit vol en er komt niets uit mijn handen..... grrr .
Hebben jullie dat ook weleens van alles willen maar uiteindelijk maar wat aankeutelen en niks doen.

Ga nu eerst een paar uurtjes brainstormen en een moodboard voor de kerst maken...moet wat workshops bedenken en het thema, beetje vroeg ik weet het maar de weken vliegen om en met niet al te veel vrije tijd moet je een beetje vooruit denken.

Begin trouwens nooit eerder met het om toveren van de winkel tot dat de goed heilig man op zijn boot zit naar spanje.

7 opmerkingen:

  1. Een moodboard voor de kerst... ja ik snap dat je daar op tijd over na moet gaan denken, maar voor mij is de kerst toch nog heel ver weg!!
    Hoewel..vanmorgen was het hier maar net boven 0 dus dat doet al aardig kerstig aan :))
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat heb ik ook wel eens, dat van alles willen maar niets doen.

    En ik was vanochtend bij de Praxis, en daar lagen ook allemaal al kerst spullen...

    Een moodbord bedenken, ja dat is niets te vroeg, maar de kerstspullen vòòr de herfstvakatie al in de winkels....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens je heel veel sterkte... het is wel een leuk klusje denk ik zo..
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow jah de kerst,,,,
    Een heel klein beetje ben ik daar ook al wel mee bezig hoor.. Gewoon weer wat bedenken voor in huis, En hoe gaan we de dagen doorbrengen..
    Ik heb er in elk geval zin in hoor..
    Succes met het maken/bedenken van je moodbord.
    Lieve gr Inge

    Ps.. Heb je al een gokje gewaagd naar m,n give-away??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij ben je de enige in Nederland die zolang wacht met de kerst. Ik vind het hééééél goed van je. Ook al die pepernoten nu al in de winkel, zo stom!!
    Ik ben op het moment aan het haken, klussen, canvas maken, kadootjes inpakken, viltfiguur maken, meubels schilderen....Dus, er komt ook niets uit mijn handen, behalve een scheef proeflapje van een gehaakt rondje.....zucht.
    Misschien ook maar één ding kiezen. De verleiding is groot om iets leuks te doen ipv wat er nodig is, oeps.
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat gevoel heb ik nu ook. Wil alles eens een keer anders neerzetten, maar kom er niet uit.
    Maar ja, ik zit ook maar te zitten vandaag.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat bekend, vandaag mijn enigste vrije dag deze week en moest alles ingepakt hebben voor de fair dit weekend.. nou er staan 5 doosjes klaar, heb de helft nog niet voor elkaar..tuin half gedaan..gehakt moet nog uit de vriezer..pff soms wil het gewoon niet..

    BeantwoordenVerwijderen