maandag 14 februari 2011

Lucky weekend.





We zijn zonder enige verwachting richting frankrijk vertrokken vrijdagochtend en tot onze verbazing hebben we ontzettend leuke dingen gescoord en zat de auto zondagochtend tot de nok toe vol heb zelfs nog 2 bakkers rekken moeten laten staan.
Nadat we zondag in de loop van de middag thuis zijn gekomen, zijn we gelijk begonnen met uitpakken, fotograferen opmeten en prijzen van de spullen.
Vanochtend de laatste spullen geprijsd en kan nu beginnen met het herinrichten van de winkel.
Als het goed is heeft manlief de foto's bewerkt en kunne we vanavond het 1e deel van de spullen online zetten.
Pffff zo'n uit de hand gelopen hobby is hard werken hoor..... maar wel super leuk.
Fijne avond.

7 opmerkingen:

  1. "maar wel superleuk"! Dat zegt genoeg....en zeker als je het met je mannetje kunt doen toch???;)

    Groetejs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er heel gaaf uit! Lijkt mij heerlijk om om die reden naar Frankrijk te trekken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow stiekum ben ik een beetje jaloers.
    Dat zou ik zo leuk vinden om dat met m,n man te doen.. Maar die houd niet van ouwe meuk. Haha
    Dus doe ik zulke dingen met m,n vriendin,
    Ook leuk hoor maar heel anders.
    Gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPERRRRRRRR....
    En ja hoor, manlief en ik gaan ook altijd samen op de Struun :-))
    Ook naar Frankrijk en Belgie, ik kan bijna niet wachten op de buitenmarkten,4 uur uit je nestje en HUP op jacht.
    Mooie spullen hebben jullie gescoord zeg !!!

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat lijkt me ook superleuk, en helemaal als je het samen kunt doen.
    En dat servies........

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige items! Wat een zalig voldaan gevoel zullen jullie hebben om terug te keren met al die mooie spulletjes.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spullen zeg... Heerlijk brocanteshoppen in Frankrijk! Was je in het noorden of verder Frankrijk ingegaan? Binnenkort regent het weer markten, gewéldig!!! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen