maandag 21 november 2011

Outdoor ... a little bit Christmas





Druk bezig en als ik eenmaal in de flow zit wordt ik echt moe van mezelf......
Het ene na het andere idee popt op in mijn hoofd, mijn handen kunnen het niet bijhouden om alles te maken.
Heb de buitenboel redelijk onder controle, ingetogen kerstsfeertje met natuurlijke materialen en een beetje rood.
Gisteren met een kar en een zaag op pad geweest om het snoei materialen van de gemeente nog even uit te dunnen.
Je weet niet half wat voor bekijks je dan hebt....... de ene denkt wat een halve gare en er zijn mensen die vragen wat je er mee gaat doen.
Straks nog even naar een mevrouw die een malus boom heeft en waar een zee van appeltjes op de grond ligt, even vragen of ik........ nee heb je ja kun je krijgen toch ?

7 opmerkingen:

  1. hahahah wat herken ik dat zeg ...doe dat ook altijd op naar afval van gemeente of van de mensen in de buurt vul dan tassen vol en loop afgeladen door de wijken ...iedereen staat je aan te kijken of je een misdaad pleegt ..... wens je veel plezier en hoop dat je al je ideeen kan laten ontpoppen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat ingetogen sfeertje.
    En sommige mensen snappen niet wat je met bepaalde spullen moet doen, totdat ze het zien..)

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan het altijd vragen en het klopt dat je een neen hebt maar een ja kan je krijgen...ben ook van dat principe.

    Vroeger durfde ik echt niets te vragen, maar dat breng toch niets op, dus beleefd vragen kan nooit kwaad.

    Ik vind je takkenkerstboom heel origineel...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je takkenkerstboom vind ik geweldig. Wat een geweldig origineel idee. Heel herkenbaar dat je hoofd overloopt van ideeën, ook wel heel erg leuk.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi... ik herken het! Niet met het snoeiafval, maar wel als ik in het voorjaar/de zomer de berm inga voor het plukke van wilde bloemen.

    Die stoere takkenboom vind ik overigens erg origineel gevonden! Hier voorlopig echt nog geen kerstdecoratie... wij hebben de zak van Sinterklaas bij de voordeur en binnen is de boel ook nog in Sint&Piet-sferen!

    Fijne avond X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat oppoppen van ideeën in je hoofd..sommige mensen hebben dat helaas geblokkeerd, dus dan snappen ze niet wat jij wilt (met afval) :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge wat een geweldige boom! Echt een wereld idee! Bedankt voor de inspiratie. Misschien ga ik het ook eens proberen.

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen