zondag 8 januari 2012

Een opgeruimd huis is......




Volgens oude Chinese filosofen is je huis een reflectie van je innerlijk. Daarom zorgt opruimen niet alleen voor een geordend huis, maar geeft het ook geestelijke ruimte.
Ik kan me daar wel in vinden dus zijn we vandaag begonnen opruimen, alles wat we over hebben teveel hebben of nooit gebruiken gaat in dozen voor de rommelmarkt.
Mijn dochters zijn druk bezig met het uitzoeken van kleding,schoenen tassen riemen sjaals ...teveel om op te noemen.
Eind v.d maand gaan we een dag op de rommelmarkt in eelde staan en hopen dat we dan een leuk zakcentje kunnen verdienen om met zijn allen een hamam te doen.
Heb ook nog even een update geplaatst voor de lege plekken die ontstaan zijn na het opruimen, herinrichten na de feestdagen
Fijne avond.

3 opmerkingen:

  1. Ruim je je blog ook nog op?? Je hebt je kersthuis nog staan :)))))
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo af en toe eens opruimen. Geeft zo'n goed gevoel. Staan jullie dan op zaterdag in Eelde? Als ik eraan denk kom ik misschien langs.

    Groetjes van Nancy (Madam Mikmak)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, alles weer opgeruimd na de kerst, huis en winkel!
    Hele klus maar ik ben altijd weer blij dat het allemaal weer "rustig"is qua sfeer!
    Wat ziet je winkel er mooi uit, heerlijk sfeertje!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen