donderdag 13 december 2012

Aangenaam verrast............


Vandaag een hectische dag....... morgen beginnen de Speciale Kerst Openhuis Weekenden.
Er moet nog van alles gebeuren en soms heb je van die dagen, dan wil het niet
je lijf protesteert en de inspiratie is even weg.
Dus ik loop buiten een beetje heen en weer te rennen om het plaatje compleet te maken, zie ik dat de post
wordt bezorgd dus besluit dat het tijd is voor een kop thee en de post......er zit een grote witte envelop bij uit
Belgie, een Frans woonmagazine met een reportage over ons Kersthuis....10 bladzijden ......stom verbaasd
en super blij ben ik en de adrenaline en inspiratie zijn weer helemaal terug.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing.
    En wat een goed gevoel moet het geven.

    fijne avond.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh... jij hebt 'm uit Belgie en ik woon in Belgie en ik heb 'm nog niet; Iets klopt er hier niet;-)

    Als ie morgen nog niet in m'n brievenbus ligt, ga ik Tinneke maar 'ns mailen haha

    Fijne avond en met die franse reportage kun je je franse taal meteen een beetje ophalen!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk toch voor je en helemaal verdiend!! Lijkt me geweldig je eigen huis in zo'n mooi blad en dan helemaal als je het niet verwacht. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat ziet dat er mooi uit
    Jou dag kan niet meer stuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig je eigen huis in een mooi woonblad. Is het blad ook te koop in Nederland?
    Groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n verrassing en dat op het moment dat je
    even nieuwe inspiratie nodig had.
    Erg mooi magazine....ziet er praqchtig uit.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met recht een verdiend om in dat magazine te staan.

    Fijn weekend
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's lang niet gek, dat is gewoon TE GEK! Heb je nu allemaal bestellingen uit Frankrijk??
    Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen